Telefoonnummers hulpdiensten

Bij noodgevallen op reis of bij ongevallen is het noodzakelijk om contact op te nemen met de hulpdienst. Zij helpen verzekerde bij noodsituaties op reis en bij het slepen van de auto bij pech. De voorwaarden stellen bij bepaalde schades contact met de hulpdiensten verplicht.

Aegon Alarmcentrale 088 – 344 00 00
Allianz Personen + voertuighulp 020 – 592 92 92
Allianz NL Hulpdienst 020 – 592 91 18
ASR Alarmcentrale 030 – 256 77 77
Achmea / Avero Eurocross Assistance 071 – 364 62 00
Bovemij Alarmcentrale 024 – 360 20 60
Delta Lloyd Hulpdienst 026 – 400 23 90
Europeesche Europeesche Hulplijn 020 – 651 57 77
Generali Generali Helpservice 020 – 660 44 88
Nationale Nederlanden VHD Alarmcentrale 070 – 314 75 75
Reaal SOS Alarmcentrale 020 – 651 51 51
Unigarant Hulpverlening 0592 – 390 545


RegioBank

Vermoedt u dat uw digipas / digicode is gestolen of dat er misbruik van is gemaakt? Bel dan met de Helpdesk Internet Bankieren (030 – 291 42 90) om de diefstal te melden. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar. Belt u na kantoortijden? Kies dan voor 1, wij helpen u direct.

Is uw pinpas gestolen of heeft u hem verloren? Dan kunt u op een aantal manieren uw betaalpas blokkeren:

Bankpassenmeldcentrale vanuit Nederland
U kunt direct contact opnemen met de Bankpassenmeldcentrale via 0800 – 03 13.

Bankpassenmeldcentrale vanuit het buitenland
Uw pinpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kunt u bij uw Zelfstandige Adviseur een nieuwe betaalpas aanvragen. U kunt direct contact opnemen met de Bankpassenmeldcentrale via +31 88 385 53 72.

Mobiel Bankieren
Maakt u gebruik van de Mobiel Bankieren App? Dan kunt u via de App eenvoudig uw pinpas blokkeren.