Internet Bankieren nu ook mogelijk voor hypotheekklanten

Sinds kort is het ook mogelijk voor klanten met alleen een hypotheek om Internet Bankieren bij RegioBank aan te vragen. Voorheen kon dit alleen als klanten ook een betaalrekening bij RegioBank hadden. En dat is prettig voor de klant, maar ook voor u.

Hypotheekzaken regelen zoals de klant het wil
Voor een vraag of advies kan de klant altijd even bij u, zijn Zelfstandig Adviseur binnenlopen. Maar een aantal hypotheekzaken kan de klant nu ook zelf via Internet Bankieren regelen.

Voordelen voor de klant

  • De klant heeft altijd gemakkelijk inzicht in zijn hypotheek.
  • De klant kan zelf heel eenvoudig extra aflossen op zijn hypotheek.
  • De klant kan zelf declaraties voor zijn bouwdepot via Internet Bankieren indienen.
  • Geen extra kosten voor het afsluiten van Internet Bankieren.
  • Hypotheekinzicht ook via de Mobiel Bankieren app.

Voordelen voor u

  • De klanten die we een brief sturen hebben alleen een hypotheek. Mogelijk dat de klant zijn Adviseur niet kent of u kent de klant niet. Dit is een goed moment om uw klant beter te leren kennen.
  • Het biedt u een mooie kans om de betaal- en/of spaarrekening van RegioBank onder de aandacht te brengen en op deze manier van uw klanten multi-klanten te maken.

Mailing naar hypotheekklanten uitgesteld
Als uw klant Internet Bankieren wilt gebruiken, heeft hij hiervoor een digicode nodig. Helaas is het proces voor het aanvragen van deze digicode nog niet helemaal klaar. Daarom stellen we de mailing uit tot het proces klaar is. Wanneer we de mailing gaan versturen, laten we u dit weten op Extranet.